fredag 12 november 2010

Svar på tal!!

Anonym sa...
hej! jag är ett stort fan av din blogg. Underbar och rolig att läsa, älskar att du uppdaterar så ofta! hur bär du dig åt? Och har lite frågor som man hoppas få svar på! 1. Kan du inte köra dagens outfit? hade varit greaaaaaaat & kul! 2. Vad är det för märke på munsköljet?vet folk som säger att du har så fräsch och go andedräkt så ;) sen var det inte mer. Bra med hissa och dissa. Och tjejen , upp med självförtroendet! DU är inte dålig, ensam, mobbad o kass för du säger fel!! det har hänt alla, bra som dåliga människor. Hoppas på fler inlägg idag och vad som ska hända i helgen! följer den med spänning. KRAM

Ah vad kul att jag redan har fans!!!! Förstår att min blogg är känd och så,särskilt nu när den blivit offentlig på facebook.. Kan tänka mig att det är några tusen som redan läser den, och fler ska de bli! Kankse blir nästa års bloggare?! Men snälla försök behandla mig som en vanligt person ändå trots allt jag är så känd nu.. Men ni får gärna komma fram och ta fanbilder med mig, skriver gärna autografer också =)

Svar på tal iallafall: Roligt med sådana kommentarer anonym, vet att jag uppdaterar rätt ofta, det är just därför min blogg är så bra, och det är därför jag har så många läsare <3 Om du vill uppdatera lika mycket som jag kan jag ge dig ett tips.. Ställ klockan eller något på var femte timme typ och uppdatera när klockan ringer, skiiitsmart!

Fråga ett.. Kul att du vill att jag ska lägga ut dagens outfit, jo visst kan jag göra de, börjar med det kankse redan ikväll, om inte ikväll så imorgon. Fråga två.. märket på min flour är dentan.. Man har den för att ens tänder ska bli starkare och det tar bort bakterier typ, mellan tänderna, om du vill ha en gó andedräkt kan du tugga tuggumi anonym!!
Tack ännu en gång för du tycker min blogg är så bra!! ( jag vet att den är det, det är ju jag som skriver den ;) )

Jätteroligt med sånnahära kommentarer, fortsätt gärna att fråga på, jag svarar på allt, wiiee. Ha en bra dag nu börjar min lektion snart, pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar