torsdag 11 november 2010

soet tjej hissar & dissar


Tummen opp på det lätta provet i skola idag, mediekunskap
Tummen upp på worddokumenten man kan ha i sin telefon hehe


Tummen ner på killen i klassen som fortfarande mobbar mig för min engelska, man kan inte va bäst på allt.
Det kunde faktist vara så att brödrost heter breadrost på engelska och att copenhagen betyder kopiera..
Om det är någon annan än jag som inte vet/visste vad copenhagen betyder på svenska så säg gärna till!! (så behöver jag inte känna mig lika dålig, ensam, mobbad och kass..)

Tummen ner på att tågen bara går en gång i timmen, slutade 20 i idag, och mitt tåg går 20 i..

5 kommentarer:

  1. hej! jag är ett stort fan av din blogg. Underbar och rolig att läsa, älskar att du uppdaterar så ofta! hur bär du dig åt? Och har lite frågor som man hoppas få svar på! 1. Kan du inte köra dagens outfit? hade varit greaaaaaaat & kul! 2. Vad är det för märke på munsköljet?vet folk som säger att du har så fräsch och go andedräkt så ;) sen var det inte mer. Bra med hissa och dissa. Och tjejen , upp med självförtroendet! DU är inte dålig, ensam, mobbad o kass för du säger fel!! det har hänt alla, bra som dåliga människor. Hoppas på fler inlägg idag och vad som ska hända i helgen! följer den med spänning. KRAM

    SvaraRadera
  2. hahahah vem är anonym? är det du eleonor? ERICA, LOVE YOUR BLOG!!!!!

    SvaraRadera
  3. kan va dom bästa bilderna någonsin

    SvaraRadera
  4. tack jag håller verkligen med, jag är så fin <3

    SvaraRadera