torsdag 11 november 2010

Stöörigt, men glá ändå!

Störiga saker:

  • Handlade hårfärg igår, tänkte färga det efter träningen. När jag kommer hem ser jag att det visst är svart hårfärg jag handlar, näää inget färgande av håret blev det här!! (Får handla RÄTT färg idag!!)

  • Skulle precis nå ner till marken igen med mina fingrar eftersom jag klara det igår för första gången (är jättestolt!) Men tror ni jag klarar det nu?? NÄ!! Förstår inte riktigt, det var ju igårkväll jag klarade det, borde det inte gå nu också? Eller blev jag ovig över natten? (stretchade till och med efter träningen.. -.- )

  • Vi har prov idag, och ja jag är besviken på det!! I don't care a shit about (bra engelska?) tidningarnas historia och tidningar i england, och blablablabla

  • Tappade ju bort mitt busskort i förrgår (störigt) Så tänkte jag äh det är nog ändå någon som tagit det, så köpte ett nytt. Så ringer de från skånetrafiken igår och säger att de har mitt busskort och att jag kan komma och hämta det. Men näää inte så lönt nu ju.
Det var nog allt :D Nu ska jag platta mitt hår sen till skolan & göra prov <3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar